Annons
Annons

Senaste

Supermetoden vecka 1, dag 2

I går startade jag med Supermetoden.

Som alltså går ut på att träna högintensivt tre minuter i veckan för att få bättre kondition, bränna mer fett, bli mindre hungrig och jag vet inte allt.

3 x 20 sekunder ska det vara per gång. Av valfri träningsmetod, bara man får upp flåset rejält direkt.

Annons

I går valde jag att springa upp och ner för det nedersta trappsteget i en vansinnig fart, som på en step-bräda liksom.

Känslan idag?

Jodå, det känns väl okej. Antydan till träningsvärk i vaderna kanske. Det får bli en annan träningsform i nästa pass tror jag.

Om jag blev mindre hungrig bara efter det passet vet jag inte precis. Däremot kom jag på mig själv med att ha hoppat över eftermiddagskaffet utan att tänka på det.

Och så känns det lite konstigt att det bara ska vara 3 minuter (vid tre tillfällen) i veckan. När man väl bestämt sig vill man ju liksom verkligen komma igång.

Men det är ju skönt att ta det lugnt också. Och samla sig inför de tre högintensiva minuterna i morgon 🙂

LÄS OCKSÅ

(0)
(0)



Annons


Annons

Senaste från allas